Du har sælgere
- men hvad skal du med dem? 

Hvis salgsindsatsen tydeligt fremgår af bundlinjen, er der al mulig grund til at fastholde momentum. Udebliver resultaterne kan det omvendt være fordi, det hverken er konsulenter, sælgere eller salgschefer, du har brug for. Men i højere grad at blive klædt på til at indgå i en stærk alliance med den salgsansvarlige hos kunden. Så selvom spørgsmålet i overskriften ved første øjekast kan opfattes som en provokation, håber vi, at du kan se perspektiverne i alligevel at stille det. 
 

Afsætningsstrategien definerer dine kompetencer


Vores arbejde med at løfte dit salg strategisk omfatter også dine kunder og medarbejdere.


Med afsæt i din fremtidige afsætningsstrategi bliver det klart defineret, hvilke kompetencer din salgsfunktion skal besidde – fra sælgere over key account til salgsdirektør.

Individuelle udviklingsforløb og aktuelle problemstillinger


Derefter planlægger vi i fællesskab et individuelt forløb, hvor kompetencerne hos den enkelte medarbejder bliver målt og styret ind efter de overordnede krav og mål. Hele udviklingsforløbet bliver altid baseret på aktuelle problemstillinger, fordi det nu engang giver størst værdi. Modsat fx generelle kurser, hvor du risikerer, at halvdelen er spild af både tid og penge. Mindst.