Du har ambitioner
- men har du værktøjerne?

Har du ambitioner om at blive førende inden for forskellige produktområder, er det ikke nødvendigvis et krav, at du er størst. Til gengæld er det afgørende, at:

Din afsætning bliver drevet strategisk med afsæt i forbrugerne.
Du bruger dine salgskanaler optimalt.
Du forstår din rolle som udvikler og leverandør.

Vejen til slutbrugerne går igennem det strategiske salg  

I den strategiske kunderelation er det den leverandør, der er i stand til at drive kategorien og forstå sin rolle som kategoriudvikler, der løber af med sejren. Derfor er det vigtigt at erkende, at dine markedsføringskampagner nok skaber opmærksomhed. Men du får langt fra sikkerhed for, at tingene virker efter hensigten. Den skal du finde i afsætningsleddet, hvor dine produkter møder modstand i form af konkurrenter, private labels og mange alternativer. Så du må også sikre dig, at du bruger de forskellige salgskanaler til det, hver enkelt kanal er god til.
 

Skab værdi for dine kunder. Og få de resultater, du fortjener


Vil du for alvor skabe resultater og værdi for dine kunder, kan vi kun anbefale, at du forstår dine forbrugere, når de køber dine varer. Du kan derved koncentrere afsætnings-funktionen om at løfte og drive dit strategiske salg – naturligvis gerne med os som rådgiver og sparringspartner.

Vi er en del af dit netværk. Både i dag og i morgen


Hos CA Nordic møder du erfarne folk fra internationale afsætningsmiljøer og topposter i erhvervslivet. Vi har masser af linjeerfaring og kender derfor bedre end nogen dine udfordringer. Og endnu bedre: Vi har løsningen på dem og er med hele vejen. Så du er i sikre hænder – både under hele projektforløbet, og når du har nået dine mål.